>

free-codes.persianblog.ir >
حلقه زدن یا هولاهوپ - گیسو کمند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیسو کمند
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چند سالی است که هولاهوپ ها یا همان حلقه های رنگ و وارنگ دوباره مد شده اند اما این بار نه برای بازی بچه ها بلکه برای کاهش سایز به ویژه در ناحیه دور شکم. حالا سوال اینجاست که ""آیا استفاده از این حلقه ها به تنهایی می تواند باعث کاهش سایز شود?"""

""پاسخ: ????????

?? برای شروع هر ورزشی شرایطی لازم است از جمله آمادگی قلبی و عروقی و آمادگی بدنی. هر نوع فعالیت هوازی در صورتیکه فرد آمادگی داشته باشد، می تواند بر چربی دور شکم تاثیرگذار باشد به شرط آنکه همراه به یک رژیم غذایی مناسب باشد.""

?? اگر سابقه بیماری خاصی از جمله بیماری قلبی، دیابت، کمردرد و زانودرد ندارید یا در حین ورزش و فعالیت دچار علائمی از قبلی درد سینه، تنگی نفس، سیاهی رفتن چشم و... نمی شوید می توانید به تدریج انواع ورزش هوازی را آغاز کنید.""

??برای کاهش چربی دور شکم ورزش باید از شدت و مدت کافی برخوردار باشد. به عنوان مثال اگر روزانه 20 دقیقه پیاده روی برای انجام امور روزانه از جمله خرید دارید؛ مطمئن نباشید که دور شکمتان کاهش پیدا کند چون مدت و شدت این پیاده روی برای سوزاندن چربی دور شکم کافی نیست.""


?? شدت فعالیت شما باید به حدی باشد که تعداد تنفس و ضربان قلبتان را بالا ببرد و نتوانید به راحتی صحبت کنید. برای کاهش وزن و چربی دور شکم باید به تدریج مدت فعالیت خود را بالا ببرید به طوریکه در هفته حدود 200 تا 300 دقیقه ورزش داشته باشید.""

??""??""اگر حلقه زدن این شرایط را داشته باشد می تواند در کاهش چربی کلی بدن به شما کمک کند. اما مراقب باشید با انتخاب یک ورزش نظیر حلقه برای پر کردن همه این زمان ممکن است آسیب هایی مانند گرفتگی عضلات شکم، کمر یا فشار به دیسک بین مهره های کمری و... به همراه داشته باشد. معمولا ستون مهره ها حرکات چرخشی آنهم به صورت یکطرفه را خوب تحمل نمی کند. بنابراین فعالیت خود را مفرح و متنوع انتخاب کنید؛ مثلا روزانه 30 دقیقه پیاده روی تند، یک ربع حلقه زدن، یک ربع حرکات موزون و...

 

 


[ دوشنبه 95/10/27 ] [ 10:15 عصر ] [ melika ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 109361
قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

کدهای عکس و تصویر